Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/9920
Title: Diseño de estratégias de marketing social aplicables a la línea de pastas y fideos de marca sumesa en la ciudad de Guayaquil.
Authors: Goyeneche Ruán, Diana Camila
Rodríguez Solórzano, Mary Marilyn
Advisor: Bohórquez Suárez, Frida
Keywords: MARKETING SOCIAL
COMPETENCIA
PARTICIPACIÓN
ESTRATEGIAS DE ENFOQUE
SOCIEDAD
PUBLICIDAD
Issue Date: 2015
Abstract: This study was performed in order to design proposals for brand marketing noodles and pasta Sumesa and gain greater market share, establishing several strategies focusing on the social context.
Description: Investigación que se realiza con el propósito de diseñar propuestas de marketing para la marca de fideos y pastas Sumesa y así ganar mayor participación en el mercado, estableciendo varias estrategias con enfoque en el marco social.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/9920
Appears in Collections:Administración de Empresas GYE - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-GT000936.pdfTexto completo1.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons