Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/10026
Title: Análisis de la evolución del marketing 1.0, al marketing 3.0 y propuesta de aplicación en la marca Miller de la compañía Cervecería Nacional en el sector de la ciudad de Guayaquil.
Authors: Fuentes Vera, Sheyla Lisbeth
Vera Huacón, Andy Arisendy
Advisor: Lucín Castillo, Virginia Carolina
Keywords: MILLER
MARKETING 3.0
MARKETING ESTRATÉGICO
COMSUMIDOR
MEDIO AMBIENTE
IMAGEN CORPORATIVA
Issue Date: Apr-2015
Abstract: The evolution that has taken place in marketing, has left behind several advertising strategies used normally and focusing on the use of marketing 3.0. This work proposes two strategies of social marketing: an advertising campaign for the care and protection of the environment and an advertising campaign to help people with catastrophic illnesses.
Description: La evolución que se ha dado en el marketing, ha dejado atrás varias estrategias publicitarias usadas normalmente, enfocándose en el uso del marketing 3.0. Este trabajo de investigación propone dos estrategias de marketing social: una campaña publicitaria para el cuidado y protección del medio ambiente y una campaña publicitaria para la salud y ayuda a personas con enfermedades catastróficas.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/10026
Appears in Collections:Administración de Empresas GYE - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-GT001036.pdfTexto completo1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons