Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/6724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorQuezada Andrade, Jacinto Damián-
dc.contributor.authorBernal Vázquez, Alejandro Marcelo-
dc.date.accessioned2014-07-15T14:59:43Z-
dc.date.available2014-07-15T14:59:43Z-
dc.date.issued2014-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/6724-
dc.descriptionEste trabajo pretende determinar las dificultades que tienen los profesores de Educación Física ante la diversidad de alumnos con discapacidad que se les pueda presentar. Consideraciones de la relación profesor alumno y la posibilidad de llevar a cabo las clases juntos los alumnos regulares con los discapacitados e integrarlos al sistema regular educativo.en_US
dc.description.abstractIn the present work we pretend to determine the difficulties that the teachers of Physical Education have at the diversity of students with disabilities that can be presented to them in class. Considerations of the relations between teachers and students and the possiblity of performing the class with the regular students together with students with disability and integrate them into the regular education system.en_US
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospaen_US
dc.rightsopenAccess
dc.subjectEDUCACIÓN FÍSICA - ENSEÑANZAen_US
dc.subjectEDUCACIÓN DE NIÑOS DISCAPACITADOSen_US
dc.subjectEDUCACIÓN ESPECIALen_US
dc.subjectSOCIOLOGÍA DE LA EDUCACIÓNen_US
dc.titleInconvenientes de los profesores de Educación Física en la aplicación de la asignatura ante los alumnos con discapacidad de la ciudad de Cuenca en el año lectivo 2013-2014en_US
dc.typebachelorThesisen_US
Appears in Collections:Cultura Física CUE - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-CT003410.pdfTexto completo6.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons