Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/1731
Title: Elaboración de un plan de marketing para la fundación "Campamento Cristiano Esperanza"
Authors: Endara Barros, Luis Napoleón
Advisor: Chicaiza Villalba, Raquel Jacqueline
Keywords: FUNDACIONES BENÉFICAS
PUBLICIDAD
Issue Date: Apr-2011
Abstract: El problema principal de la fundación radica en que no tiene el suficiente recurso económico para satisfacer todas las necesidades de los niños ya sea atención médica, medicinas, alimentación, vestido, etc. Esto es debido a la falta de apoyo por parte del Estado, empresas, organizaciones, instituciones y personas que no tienen una visión social y de colaboración con los desamparados y pobres del Ecuador.
Description: The main problem is that the foundation does not have sufficient financial resources to meet all the needs of children either medical care, medicines, food, clothing, etc. This is due to the lack of support from the state, businesses, organizations, institutions and individuals who do not have a social and collaborative with the homeless and poor of Ecuador vision.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/1731
Appears in Collections:Gerencia y Liderazgo SUR - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-ST000573.pdfTexto completo4.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons