Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/15197
Title: Desarrollo de CD interactivo como recurso didáctico para el aprendizaje del idioma Coreano
Authors: Berrones Sánchez, Talia Marisela
Advisor: Fiallos Vargas, Ingrid
Keywords: IDIOMA COREANO
INTERACTIVIDAD
EDUCACION
HERRAMIENTAS MULTIMEDIA
Issue Date: 2018
Abstract: The use of multimedia tools, in the educational field, contributes in a beneficial way to the acquisition of new knowledge. The implementation of these resources can even arouse more interest in the content of the classes. Starting from that idea, the creation of an interactive material that serves as support for the basic level students of the Korean language course of the Iglesia del Evangelio Pleno is born of evidencing the desire, both teachers and students, to use others resources in the classes. This project contains the basic material for students who start learning Korean language. It also implements activities that will test the student's knowledge.
Description: El uso de herramientas multimedia, en el ámbito educativo, contribuye de manera beneficiosa a la adquisición de nuevos conocimientos. La implementación de dichos recursos incluso puede despertar mayor interés en el contenido de las clases. Partiendo de esa idea, la creación de un material interactivo que sirva como soporte a los estudiantes de nivel básico del curso de idioma coreano de la Iglesia del Evangelio Pleno, nace de luego evidenciar el deseo, tanto de maestros como de alumnos, de utilizar otros recursos en las clases. Este proyecto contiene el material básico para los estudiantes que inician en el aprendizaje del idioma coreano. También implementa actividades que pondrán a prueba los conocimientos del estudiante.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/15197
Appears in Collections:Comunicación Social GYE - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-GT002064.pdfTexto completo1.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons