Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/9939
Title: Plan de marketing digital 2014 para la empresa corporación de servicios TBL S.A. de la ciudad de Guayaquil.
Authors: Maridueña Marín, Andrés
Paredes Estrella, Jéssica Lissette
Advisor: Bohórquez Suárez, Frida
Keywords: MARKETING DIGITAL
PLAN ESTRATÉGICO
POSICIONAMIENTO DE MARCA
MERCADOS DIGITALES
COMERCIO ELECTRÓNICO
EMPRENDIMIENTO
Issue Date: 2015
Abstract: The Market and the customers are not what they used to be 5 years ago. Internet has revolutionized the consumption; business ventures includes technology as their best ally, being connected in real time through a personal device allows to find strategic partners, suppliers of raw materials, among other things.
Description: El mercado y los clientes ya no son lo que eran 5 años atrás, Internet ha revolucionado el consumo; los emprendimientos de negocios incluyen a la tecnología como mejor aliado, estar conectado en tiempo real mediante un dispositivo personal a la Red permite alcanzar nuevos mercados, buscar socios estratégicos, proveedores de materia prima, etcétera.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/9939
Appears in Collections:Administración de Empresas GYE - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-GT000974.pdfTexto completo5.85 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons