Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/9916
Title: Plan de marketing estratégico para posicionar la marca de la empresa UNIcasa (constructora-inmobilaria), en la ciudad de Guayaquil.
Authors: Gómez Campuzano, Diana Jazmín
Sánchez Pastuicasa, Ruddy Marilín
Advisor: Bohórquez Suárez, Frida
Keywords: PLAN ESTRATÉGICO
POSICIONAMIENTO DE MERCADO
ESTRATEGIAS DE MARKETING
RENTABILIDAD
INMOBILIARIA
MARKETING
MERCADEO
Issue Date: 2015
Abstract: This thesis designs a strategic marketing plan to position the company UNICASA SA (Construction -Inmobiliaria ) in the city of Guayaquil, because of its lack of participation in the local market , and the necessity of proper planning and development of strategic marketing which will help to overcome problems that affects the company internally and externally.
Description: La presente tesis diseña un plan de marketing estratégico para posicionar a la empresa UNICASA S.A. (Constructora –Inmobiliaria) en la ciudad de Guayaquil, por carecer de participación en el mercado local, no cuenta con una adecuada planificación ni desarrollo de marketing estratégico, que les ayude a superar los problemas que afectan a nivel interno y externo.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/9916
Appears in Collections:Administración de Empresas GYE - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-GT000928.pdfTexto completo1.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons