Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/7263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMolina Córdova, Andrés Ricardo-
dc.contributor.authorNavarrete Arroyo, Gabriela Monserrat-
dc.contributor.authorSantamaria Guerra, Luz Marina-
dc.date.accessioned2015-01-05T18:39:25Z-
dc.date.available2015-01-05T18:39:25Z-
dc.date.issued2014-09-
dc.identifier.urihttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/7263-
dc.descriptionIn Ecuador the consumption of meat, chicken and sausage is high because of its large number of proteins and nutrients makes it necessary for adequate food and are within the foods onforman the basket. For this reason is that food restaurants have increased.en_US
dc.description.abstractEn el Ecuador el consumo de carne, pollo y embutidos es alto ya que por su gran cantidad de proteínas y nutrientes lo hace necesario para una alimentación adecuada y están dentro de los alimentos que onforman la canasta básica. Por esta razón es que los restaurantes de comida han incrementado.en_US
dc.formatapplication/pdf-
dc.language.isospaen_US
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectADMINISTRACIÓNen_US
dc.subjectMERCADEOen_US
dc.subjectANÁLISIS DE MERCADEOen_US
dc.title“Plan de marketing para la Empresa Colrest S.A. (Restaurante Columbia) en la ciudad de Quito”.en_US
dc.typebachelorThesisen_US
Appears in Collections:Administración de Empresas GIRON - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-QT06107.pdfTexto completo1.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons