Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/6754
Title: Impacto de la aplicación del Texto de Ciencias Naturales en el proceso de los aprendizajes en el Séptimo Año de Educación General Básica, en la Unidad Educativa Santana
Authors: Peña Triviño, Ángela Priscila
Advisor: Carrillo Mosquera, Mariana de Jesús
Keywords: CIENCIAS NATURALES - ENSEÑANZA
LIBROS DE TEXTO
MATERIALES DE ENSEÑANZA
APRENDIZAJE
EDUCACIÓN GENERAL BÁSICA - ECUADOR
Issue Date: Jun-2014
Abstract: This document consist in know the impact of the aplication of the Natural Sciences texts created by the "Ministerio de Educación", based in the 2010 Curricular Updating and Strengthening, supported on the Critical Pedagogy, applied in the seventh level of basic general education. Through a field research the results found would be analyzed to generate recommendations on the Constructive method.
Description: Este documento consiste en conocer el impacto de la aplicación de los textos de Ciencias Naturales creados por el Ministerio de Educación, basados en la Actualización y Fortalecimiento Curricular del 2010, basado en la Pedagogía Crítica, aplicados en el Séptimo de EGB. Con una investigación de campo, se podrá analizar resultados y generar recomendaciones en el Método constructivista.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/6754
Appears in Collections:Pedagogía CUE - Tesis Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-CT003480.pdfTexto completo2.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons