Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
Jun-2014Epistemología de las pruebas psicológicas para el ingreso a la universidad / Epistemology of the psychological tests for the revenue to the universityVillarroel Idrovo, Jorge-
Jun-2014Estructuración filo y ontogenética de la cognición incorporada / Structure edge and ontogenetic of the built-in cognitionSan Martín, Rómulo-
Jun-2014Reflexión de la psicología desde el pensamiento complejo y el post racionalismo / Reflection of Psychology from the Complex Thinking and the Post RationalismSantamaría Rivas, Milagros-
Jun-2014Esbozo crítico sobre las estructuras cognitivas: Génesis del pensamiento científico / Critical sketch on the cognitive structures: genesis of scientific thoughtSubía Arellano, Andrés; Gordon, Jacqueline-
Jun-2014Psicología: la ciencia de las ciencias / Psychology: The Science of the SciencesCepeda Armijo, Guillermo-
Jun-2014La metacognición y su aplicación en herramientas virtuales desde la práctica docente / Metacognition and its application in virtual tools from teaching practiceJaramillo Naranjo, Lilian Mercedes; Simbaña Gallardo, Verónica Patricia-
Jun-2014Estudio correlacional: estilos de enseñanza y estilos de aprendizaje en docentes y estudiantes de la Universidad Nacional de Chimborazo Correlational study: Teaching styles and learning styles teachers and students of the National University of ChimborazoBravo Mancero, Patricia-
Jun-2014Cartografía epistémica: hacia una psicología relacional y situada / Epistemic mapping: towards a relational psychology and situatedRodríguez Mancilla, Marcelo; Grondona Opazo, Gino-
Jun-2014Bases para la construcción de una psicología sistémica / Basis for the construction of a systemic psychologyOrtiz, Dorys-
Jun-2014La relación que existe entre las teorías del aprendizaje y el trabajo en el aula / The relation that exists between the theories of the learning and the work in the classroomUrgilés Campos, Guillermo-