Buscar por Director Rosales Valencia, Jenny

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 4 a 7 de 7 < Anterior 
Plan de marketing para el posicionamiento de las tarjetas de crédito del Banco del Austro en la ciudad de Guayaquil.
García Fernández, Emily Susana; Yépez Arévalo, Cristina Vanessa (sep-2014) - [Director: Rosales Valencia, Jenny]
Banco del Austro, with more than three years since it has been created, is a different financial institution, designed to satisfy Ecuadorian needs, people who believe that values such as solidity, efficiency and most of all trustworthiness are vital to found business. This project is a marketing...
Plan estratégico de marketing para el incremento de la participación de mercado de la empresa Brito S.A. de la ciudad de Guayaquil
Alcívar Brito, Arelis; Cantos Pérez, Mercedes (2014) - [Director: Rosales Valencia, Jenny]
The purpose of this project is to provide a strategic marketing plan to “Brito Car Wash and Lube” and to correct those factors that are deficient. This plan could help to get its general goals such as to increase its sales level and to gain the biggest possible market share. For this, it’s...
Plan estratégico de marketing para fomentar los atractivos turísticos del cantón Montalvo, provincia de Los Ríos.
Arguello Zambrano, Sindy Stefanía (jul-2014) - [Director: Rosales Valencia, Jenny]
This research begins by describing the current tourist situation of Montalvo County, the main objective of this strategic plan is to design marketing strategies to promote local tourist attractions, and seeking this way to encourage and improve tourism. The implementation of a strategic marketing...
Planeación estratégico de marketing infantil y de control interno para la empresa de eventos "Magic" dirigido a los niños de clase socio-económica media alta de la ciudad de Guayaquil.
Peña Calle, Enrique Leonardo; Sánchez Limones, Christian (2015) - [Director: Rosales Valencia, Jenny]
“MAGIC” es una empresa relativamente nueva, la cual cuenta con menos de 2 años de vida dentro del mercado de eventos infantiles, fue fundada en el año 2013; pero a pesar del poco tiempo en el mercado ha venido creciendo en una manera positiva ya que la empresa ofrece servicio de eventos infantiles...