Buscar por Director Orozco Ocaña, Cristina Paola

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 5 a 8 de 8 < Anterior 
La música como recurso didáctico en el nivel inicial con niños y niñas de 3 a 5 años.
Estrella Vera, Patricia Daniela (nov-2014) - [Director: Orozco Ocaña, Cristina Paola]
This research is focused on the realization of an educational product for teachers of early childhood education on the use and teaching approach that can be given to music in the processes of teaching and learning, its importance in the methodological processes the training of children aged 3 to 5...
La motricidad fina y su importancia para el desarrollo integral de niños y niñas de educación inicial II.
Almeida Velasteguí, Andrea Margarita (mar-2021) - [Director: Orozco Ocaña, Cristina Paola]
Este trabajo de investigación tiene como propósito determinar las contribuciones de la motricidad fina en el desarrollo integral de los niños y niñas de Educación Inicial II. Su realización se debe al deseo de comprender la metodología y los recursos que las docentes de esta institución emplean...
Proyecto de implementación de un área recreativa que promueva el dominio corporal dinámico en el Taller Mundo Feliz del proyecto social Padre Juan Botasso en niños de 3 - 5 años
Castro Biedermann, María Elizabeth (may-2015) - [Director: Orozco Ocaña, Cristina Paola]
This paper aims grade equip the Children's Centre Happy World Social Project Juan Botasso, recreational physical space with the resources to develop in children aged 3-5 years Dynamic Domain Corporal, posing for investigation analysis of the skills of young children of that institution and...
Proyecto de talleres de expresión corporal como estrategia didáctica para la enseñanza y aprendizaje de bloques curriculares en niños /as de 5 a 7 años de la escuela Helena Cortes Bedoya
Congo Piñeiro, María Belén (ago-2014) - [Director: Orozco Ocaña, Cristina Paola]
This project proposes the creation of 5 workshops teaching activities that enrich classroom teaching strategies with alternative tools from corporal expression. Specifically, the proposed tools will work different Blocks Curriculum through exploration and body movement. These workshops were held in...