Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/9922
Title: Plan estratégico de marketing enfocado a los productos cinnamon complex y triple Garlic de Nature´s Garden en la ciudad de Guayaquil.
Authors: Suárez Quintero, Danny
Schuldt Cevallos, Marcos Antonio
Advisor: Herrera Avellán, Francisco
Keywords: PLAN ESTRATÉGICO
MARKETING
PRODUCCIÓN
NATURE´S GARDEN
Issue Date: May-2015
Abstract: The proposed intervention is focused on Nature's Garden , focused on two products whose benefits have not been adequately communicated to the consumer such as: Cinnamon Complex, which has the function of preventing diabetes and Triple Garlic , in reducing blood pressure . Its goal is to get equity sales volumes , and extending the knowledge of benefits.
Description: La propuesta de intervención va enfocada a Nature´s Garden, enfocado a dos productos cuyos beneficios no han sido transmitidos adecuadamente al consumidor como lo son: Cinnamon Complex, que tiene la función de prevenir la diabetes y Triple Garlic, en la reducción de hipertensión arterial. Su objetivo es de conseguir una equidad en los volúmenes de ventas, extender el conocimiento de los beneficios del mismo.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/9922
Appears in Collections:Administración de Empresas GYE - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPS-GT000940.pdfTexto completo2.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons