Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/7174
Title: Producto comunicacional
Authors: Gualotuña, Carlos Gustavo
Guachamín Cárdenas, José Luis
Advisor: Ruíz Vinueza, Mauro Alfonso
Keywords: COMUNICACIÓN
PERIODISMO
MEDIOS DE COMUNICACIÓN MASIVA
REVISTAS
Issue Date: May-2014
Abstract: El proyecto del producto comunicativo “Ama Huañuy”, se define como una revista editorial, cuyo soporte es la identidad andina de los habitantes de la parroquia de Amaguaña. Su esencia comunicativa radica en la recopilación y propagación de la memoria social de mencionado lugar, con la finalidad de que su cultura prevalezca. La revista “Ama Huañuy”, luego de una exhaustiva investigación y valoración de los datos obtenidos, propone temas históricos y culturales de la parroquia de Amaguaña ya que su finalidad es convertirse en una herramienta de opinión y discusión dentro del contexto cultural amagüañense.
Description: The project communicative product "Love Huañuy" is defined as a magazine publisher, whose support is the Andean identity of the inhabitants of the parish of Amaguaña. His communicative essence lies in the collection and dissemination of social memory of said place, in order that their culture prevail. The magazine "Love Huañuy" after a thorough investigation and evaluation of the data, offers historical and cultural themes of the parish of Amaguaña since its purpose is to become a tool of opinion and discussion within the amagüañense cultural context.
URI: http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/7174
Appears in Collections:Comunicación Social GIRON - Tesis de Pregrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
QT06053.pdfTexto completo2.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons